wtorek, 24 października 2017

Góralski album ślubny

Dzień dobry :) Miałam wielką przyjemność wykonania albumu z pamiątkowymi 
wpisami i fotografiami gości weselnych. Impreza odbyła się w karczmie góralskiej, 
stąd pomysł na album właśnie w takiej stylistyce.
Zapraszam także do Eco-scrapbooking.
 



 
Baza albumu została zrobiona na zamówienie (dla dziewczyn z Eco-scrapbooking
nie ma rzeczy niemożliwych!), najbliżej jest jej do Bazyla.
Album ten może pomieścić sporo dodatków, a płócienna oprawa to jest to,
co mnie niezmiennie zachwyca i co wspaniale wpasowało się w cały zamysł.
 
 
Tak oto powstał album retro, z licznymi koronkami oraz dodatkami
w góralskim stylu - parzenicami, koralami, kapeluszami.
  










  Zdjęć jest bardzo dużo, ale nie mogłam się zdecydować na kilka :)
Przyjemność z wykonania albumu była dla mnie tym większa,
że w połowie jestem góralką (mieszkającą na Śląsku, ale sercem w górach). 



 Serdecznie pozdrawiam!
 

6 komentarzy:

aga-craft pisze...

Ja bym miała problem z takim góralskim klimatem :) Wyglada fantastycznie :)

Barbara - The Quilling Time pisze...

Niby taki "nasz", bo polski klimat, a jednak nie tak łatwo coś fajnego stworzyć. Wyszło super.

a.le kartka pisze...

Piękny i niezwykle oryginalny.

Craftfanka pisze...

Fantastyczny album:)

Chimera pisze...

Wooow, jest super, będzie wspaniałą pamiątką :)

maj. pisze...

Wyjątkowa praca!!!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...